Prepoznatljiv kvalitet i mogućnosti UPS-a su na raspolaganju i kupcima u Bosni i Hercegovini kroz sljedeće servise:

  • Dostava naredni radni dan do 9:00 na većinu poslovnih adresa u Europi.
  • Dostava drugi radni dan do 9:00 na većinu poslovnih adresa u Sjedinjenim Američkim Državama i glavnim poslovnim zonama u Kanadi i Aziji.
  • Dostava na dogovoreni dan do 9:00 na druge destinacije širom svijeta.
  • Dostava naredni radni dan do 10:30 ili obično do 12:00 na većinu poslovnih adresa u Europi.
  • Dostava drugi radni dan do 10:30, 12:00 ili 14:00 na većinu poslovnih adresa u Sjedinjenim Američkim Državama i većim poslovnim sjedištima u Kanadi.
  • Vremenski definirana dostava u roku od 2 do 3 radna dana do 12:00 ili 14:00 na većinu poslovnih adresa u Aziji.
  • Vrijeme dostave ovisi o destinaciji.
  • Dostava tokom narednog radnog dana u gotovo sve Europske poslovne zone.
  • Dostava do kraja drugog radnog dana na većinu adresa u Sjedinjenim Američkim Državama i svim većim poslovnim centrima u Kanadi.
  • Dostava u roku od dva do tri radna dana u državama diljem Azije.
  • Dostava tijekom dogovorenog dana na druge destinacije diljem svijeta.
  • Ekonomična, na dan određena, dostava manje hitnih pošiljaka sa međunarodnih    destinacija (važi samo za usluge uvoza pošiljaka).

Alati za izradu neophodne dokumentacije za slanje i prijem pošiljaka

  • Idealno za korisnike koji šalju pet ili manje pošiljaka dnevno
  • UPS Campus Ship pruža pogodnosti UPS Internet Shipping-a uz dodatak centralizirane kontrole
  • Efikasan sistem za slanje i praćenje pošiljaka za korisnike koji redovito šalju veće količine paketa

Alati za praćenje pošiljaka

  • Pratite trenutno do 25 pošiljaka
  • Pratite pošiljke koristeći Vašu predefiniranu referencu za praćenje pošiljke, na isti način kao i putem UPS broja pošiljke
  • Efikasan sistem za slanje i praćenje pošiljaka za korisnike koji redovito šalju veće količine paketa
  • Automatizirani sustav za slanje e-mail poruka koji obavještava odabranog primatelja o preuzimanju, odgodi ili dostavi pošiljke
  • Automatizirani sustav za slanje e-mail poruka koji obavještava odabranog primatelja o preuzimanju, odgodi ili dostavi pošiljke

Ostale mogućnosti

  • Mogućnost da zatražite preuzimanje kako bi se vaša pošiljka brzo vratila. UPS vozač će jedanput pokušati preuzeti paket koji se vraća. Ako ne uspije preuzeti paket, naš vozač će ostaviti naljepnicu za klijenta. Klijent će staviti naljepnicu na paket i odnijeti ga na lokaciju UPS-a ili nazvati UPS za preuzimanje.
  • Mogućnost da zatražite preuzimanje kako bi se vaša pošiljka brzo vratila. UPS vozač će tri puta pokušati preuzeti paket tri radna dana za redom. Ako do trećeg pokušaja vozač nije uspio preuzeti pošiljku, naljepnica će biti vraćena u UPS i ponovno ćete trebati predati zahtjev.
  • Mogućnost da napravite naljepnicu za povrat te ju stavite na paket koji možete poslati u preko 135 zemalja diljem svijeta. Vaš klijent može jednostavno zalijepiti naljepnicu na paket i donijeti ga u UPS ovlašteno sabirno mjesto ili dogovoriti preuzimanje s UPS-om.
  • Mogućnost slanja povratne naljepnice na email klijenta u preko 135 zemalja diljem svijeta. Vaš klijent može jednostavno ispisati naljepnicu i račun te donijeti paket u UPS ovlašteno sabirno mjesto ili dogovoriti preuzimanje s UPS-om.
UPS Logo

UPS je najveća svjetska kompanija za isporuku paketa i vodeći svjetski ponuđač specijalizovanih usluga brze pošte, transporta i logistike sa poslovanjem u više od 220 zemalja i teritorija širom svijeta.

Osnovan je 1907. godine kao mala kurirska kompanija u Sjedinjenim Američkim Državama, a danas je globalna kompanija sa jednim od najpriznatijih i najcjenjenih robnih marki u svijetu.

Usluga dostave subotom

 Za pošiljke koje su izrazito hitne, UPS nudi mogućnost dostave subotom. Ova usluga obuhvata sve karakteristike i mogućnosti ostalih UPS usluga, uključujući i elektronsko praćenje pošiljke i dokaz o dostavi (POD).

Napomena: za dostupnost ove usluge pozovite Vaš UPS korisnički centar na 033/788-160.

Samo direktna dostava

Dostava paketa na adresu naznačenu na tovarnom listu, bez mogućnosti preusmjeravanja na alternativnu adresu

Nadoplata za prijavljenu vrijednost

 Odgovornost UPS-a je ograničena na  $ 100,00 po paketu bez deklarirane vrijednosti. Ako vrijednost vaše robe prelazi $ 100,00, možete prijaviti višu vrijednost, do $ 50,000.00 po paketu, tako što ćete unijeti deklariranu vrijednost u UPS sistem za otpremu i uplatiti dodatnu naknadu. Naknada za deklariranu vrijednost za teretne pošiljke i pošiljke trećih strana može biti naplaćena na Vaš račun.

Trošak „Nadoplate za prijavljenu vrijednost“ iznosi minimalno 4,5 EUR ili 1% od deklarirane vrijednosti paketa.

Dodatak na gorivo

Datum stupanja na snagu

24/02/2020

Dodatak za sve UPS Express i UPS Expedited Servise izvan zemalja EU

17.00%

x