Decenija organskog rasta i dokaz kvalitete u najtežem periodu za bh. ekonomiju

Posted by damir
Category:

Zahvaljujući pouzdanosti, sigurnom i efikasnom poslovanju kompanija Express Courier d.o.o. Sarajevo, licencirani zastupnik za UPS UPS SCS u BiH, prepoznata je kao jedan od najpoželjnijih poslovnih partnera i poslodavaca u logističkoj industriji.

Tokom svih 10. godina uspješnog poslovanja Express Courier je uspio učiniti poslovanje svojih klijenata lakšim i jednostavnijim, što mu je uz kontinuirano usavršavanje, osiguralo jednu od liderskih pozicija u oblasti međunarodne špedicije, skladištenja i transporta.

Prema riječima Bavčić Mirze, generalnog direktora Express Courier – UPS, pouzdanost je jedan od ključnih faktora za uspjeh u svijetu biznisa.

„Biti pouzdan poslovni partner znači biti profesionalan, kvalitetan, stručan i sa visokim ljudskim i profesionalnim vrijednostima. S obzirom na to da smo već 10 godina partner UPS-a za BiH, najveće i najstarije brze pošte u svijetu, kontinuirano moramo opravdavati ukazano povjerenje. Koliko je to izazovno pokazuju činjenice da kroz UPS sistem poslujemo u preko 220 država i teritorija širom svijeta, dnevno isporučimo nevjerovatnih 21 milion pošiljki, a sve zahvaljujući velikoj profesionalnosti i zalaganju blizu pola miliona zaposlenih. Da smo na pravom putu i da uspješno realiziramo sve zacrtane ciljeve – najbolje pokazuje naših 10 izuzetno uspješnih godina poslovanja i organskog rasta“, istaknuo je Bavčić.

Spomenuti jubilej dočekali ste, nažalost, u doba pandemije COVID-19. Šta je obilježilo poslovanje Express Couriera u 2020.?

Morali smo brzo reagirati i prilagoditi se novim uvjetima na tržištu. Upravo su pouzdanost kompanije te zadovoljstvo i lojalnost zaposlenih bili ključni da Express Courier još jednom pokaže svoje mogućnosti i konkurentske prednosti na koje naši partneri i klijenti mogu računati. Uspješno smo se suočili sa svim izazovima, te smo iz turbulentnih vremena izašli kao pobjednici. Sačuvali smo radna mjesta svih zaposlenika, zadržali postojeće klijente i poslovne partnere, te akvizirali nove. Također, zahvaljujući odličnoj organizaciji i profesionalnom radu, broj zaposlenika kontinuirano je rastao u posljednjih nekoliko mjeseci.

Trenutno imamo više od 40 zaposlenih, a u kratkom periodu ove godine, imali smo povećanje broja zaposlenih od 10 posto. Svoje obaveze ispunjavali smo i u periodu najrestriktivnijih mjera, što je omogućilo redovan protok robe na domaćem i međunarodnom nivou. Lanac opskrbe i distribucije niti u jednom trenutku nije doveden u pitanje, a uprkos potpunom zatvaranju – naš avion svakodnevno je slijetao na aerodrom u Sarajevu. Pokazali smo i našu društvenu odgovornost, jer smo se angažovali u dostavi neophodne medicinske opreme zdravstvenim ustanovama u BiH. Na taj način pokazali smo da smo na visini zadatka, iako smo bili suočeni sa najtežim izazovom za bh. ekonomiju i društvo.

 

 

Kakvi su poslovni rezultati kompanije ostvareni u 2020. godini?

Uprkos pandemiji, moramo izraziti zadovoljstvo ostvarenim rezultatima u 2020. godini i to u svim segmentima poslovanja jer su planski ciljevi već ispunjeni. Očekujemo da ćemo na kraju 2020., a u odnosu na 2019. ostvariti povećanje od minimalno 10% u pogledu prihoda, dobiti i fizičkog obima pošiljki u uvozu i izvozu, kao i povećanja broja zaposlenih. Posebno raduje rezultat u odjelu Cestovnog prometa, u kojem je izražen natprosječan i jako visok procenat i trend rasta.

Imati pouzdane poslovne partnere u poslovnom procesu danas je važnije nego ikada. Tokom teških i izazovnih vremena jasno je kako pouzdane kompanije lakše prevazilaze sve prepreke. Mi smo pokazali našu konkurentsku prednost, pa su domaće kompanije u velikoj mjeri koristile našu mogućnost distribucije s obzirom na to da su dotadašnji lanci distribucije bili prekinuti.

Jedna od ključnih stvari zašto smo ovo mogli sprovesti jeste i sama diferencijacija naših usluga, a to su usluge s dodanom vrijednošću, odnosno činjenica da one nisu tipizirane i klasične. U fokus smo stavili kvalitet naših usluga u odnosu na uporedne usluge tržišta, što su kompanije i prepoznale. U konačnici uspjeli smo zadržati finansijsku stabilnost, operativnu efikasnost i ostvariti rezultate koji ispunjavaju zacrtane ciljeve.

Možete li predstaviti kompaniju Express Courier?

Express Courier d.o.o. Sarajevo je licencirani zastupnik za UPS i UPS SCS u BiH i već 10 godina omogućava efikasnije poslovanje svojim klijentima. Kroz dugogodišnje poslovanje ostvarili smo partnersku saradnju sa nekoliko hiljada zadovoljnih klijenata. Dugi niz godina prepoznati smo kao kompanija koja pruža usluge brze pošte, međutim, kroz sistem UPS SCS u mogućnosti smo otpremati i dopremati i veće pošiljke kroz segment avio, pomorskog i multimodalnog transporta.

Razvijamo naše globalno poslovanje, nudeći logistička rješenja kupcima kroz prizmu učinkovitosti, pouzdanosti i stručnosti. Naša strategija je kreiranje dodane vrijednosti u poslovanju, diferencijacija i konstantna transformacija i prilagođavanje zahtjevima i potrebama tržišta. Oslanjamo se na našu pouzdanost, integritet, timski rad, stručnost, kvalitet usluge, sigurnost, učinkovitost, inovativnost, usklađenost i povjerenje prema našim zaposlenicima, klijentima i partnerima.

Danas sa pravom možemo reći da je Expresss Courier kompanija koja je sinonim za kvalitetne kompletne logističke usluge na teritoriji BiH i regiona i da smo u svim segmentima logistike među liderima.

Ovdje posebno treba istaknuti cestovni transport u kojem klijenti, također, prepoznaju našu kompaniju kao pouzdanu, sigurnu i lojalnu i kojoj je zadovoljan klijent najvažniji i krajnji cilj. Kada je u pitanju cestovni transport robe, na tržištu smo prepoznati kao kompanija koja svoje usluge prilagođava potrebama svojih klijenata. Ono što našu kompaniju izdvaja od konkurentskih firmi je široka mreža pouzdanih partnera, koji garantuju da međunarodni i domaći transport robe možemo organizovati u najkraćem mogućem roku. Na taj način ostvarujemo potpuni uvid u kretanje robe naših klijenata te obezbjeđujemo kvalitet i pravovremenu isporuku. Također, posebno je zanimljiva činjenica da vršimo otpremu opasnih materija, što je izuzetno kompleksan proces i iziskuje visok stepen stručnosti i poznavanja mnogih propisa.

 

 

Da li ste uspjeli realizovati sve planirane projekte i investicije u 2020.?

U augustu smo realizirali jedan od najvažnijih ciljeva u 2020. godini, a to je preseljenje sjedišta Društva na veću i funkcionalniju lokaciju. Također, obnovili smo i vozni park brendiranih UPS vozila i na taj način ispunili plan vezano za dostavna vozila. Osim toga, u novembru smo završili implementaciju standarda ISO 9001:2015 i ISO 27001:2013 i od tada posjedujemo dva dodatna certifikata.

Ovom investicijom u standardizaciju, stvorili smo dodatne preduslove za daljnji rast kompanije i pospješili uređenost procesa i pojačali sigurnost informacija u sistemu u skladu s međunarodnim zahtjevima za zaštitu ličnih podataka naših zaposlenika, klijenata i partnera. Izvršili smo i obuku velikog broja zaposlenih u različitim segmentima logističke edukacije i stvorili smo preduslove da kao kompanija dobijemo FIATA certifikat, jedan od najpoznatijih međunarodnih špediterskih certifikata.

Šta smatrate najvećim ostvarenim uspjehom kompanije do sada?

Express Courier može se pohvaliti podatkom da u godinama unazad otprema i doprema pošiljke u gotovo svaku državu svijeta, što dovoljno govori o prepoznatljivosti i pouzdanosti naše kompanije. Također, biti ispred zemalja koje su sinonim ubrzanog rasta i razvoja, pa čak i država koje su članice EU, predstavlja ogromnu satisfakciju, ali i motivaciju za buduće poslovanje. Zadovoljni zaposlenici, kao i klijenti i partneri, koji su sudionici u poslovnom procesu, naš su recept za uspjeh. Status pouzdanog partnera konkurentska je prednost i gledajući na duge staze, isplati se biti pouzdana kompanija.

 

 

Za uspješan rad dobili ste i brojna priznanja, a i društveno ste odgovorna kompanija?

Express Courier je već duži niz godina dobitnik prestižnog priznaja Certifikata bonitetne pouzdanosti, koji izdaje nezavisno tijelo, a čija se analiza temelji na zvaničnim podacima o statusu finansijskog poslovanja na bh. tržištu.

Također, uvijek nastojimo biti društveno odgovorna kompanija, a posljednji primjer je doniranje značajne količine neophodnih medicinskih potrepština brojnim zdravstvenim ustanovama u BiH. Expresss Courier je ujedno osigurao i transport doniranih sredstava prema zdravstvenim ustanovama u BiH. Američka trgovinska komora BiH (AmCham) je ovom prilikom našoj kompaniji uručila zahvalnicu za kontinuiranu podršku u radu ove organizacije, a koja se posebno odnosi na zajedničke aktivnosti realizovane u sklopu borbe protiv pandemije u BiH.

Od početka pandemije podržavamo i sve aktivnosti koje imaju za cilj zaštitu zdravlja građana BiH u prevenciji širenja koronavirusa, pa smo u koordinaciji sa nevladinom organizacijom „Help – Hilfe zur Selbsthilfe e.V. BH“ iz Sarajeva, Kantonalnom štabu civilne zaštite Goražde dostavili značajnu donaciju medicinske opreme, te donirali zaštitna sredstva organizacijama Crvenog križa te zdravstvenim i socijalnim ustanovama u nekoliko kantona.

Koji su najvažniji projekti i planovi Express Couriera 2021.?

Bez obzira koliko neizvijesno vrijeme nas očekuje, planiranje je ključna stavka za nastavak poslovanja. Rečeno je, ko na planira – on planira neuspijeh. Naša vizija razvoja temelji se na povećanju skladištnih kapaciteta, razvoju novih logističkih usluga, zapošljavanju novih kadrova i ulaganju u edukaciju zaposlenih.

Poseban fokus bit će na digitalizaciji i tehnološkoj inovaciji iz razloga što ovi segmenti iz korijena mijenjaju tržište i svakodnevni život. Tehnologija pokreće praktično svaku uslugu koju nudimo i svaku operaciju koju izvodimo. Naše tehnološke incijative vođene su potrebama klijenata, a brend koji predstavljamo (UPS) je globalni lider u razvoju tehnologije te na taj način pomaže našim klijentima da optimiziraju svoje procese slanja robe i logistike kako bi smanjili troškove, poboljšali uslugu i povećali efikasnost.

Definirali smo i četiri strateška pravca u kojima vjerujemo da imamo dobar položaj za dalji profitabilan rast. Jedan od njih je povezivanje domaćih i stranih kupaca putem naše pametne globalne logističke mreže na međunarodnim tržištima sa visokim rastom. Dalje, planiramo širenje putem B2B i B2C e-trgovine s obzirom na to da se očekuje rast međunarodne e-trgovine na 6,7 milijardi dolara do 2025., odnosno da će biti udvostručena u periodu od pet godina. Nastojimo osigurati dodatni prodor na tržišta zdravstvene zaštite, uključujući segmente skladištenje i distribucije medicinskih sredstava i lijekova. Četvrti strateški pravac je proširenje portofolija usluga za mala i srednja preduzeća. Kombiniramo naše komercijalne i uslužne strategije kako bismo pomogli ovom rastućem ekonomskom segmentu da smanji troškove logističkih usluga i iskoristi prednosti naših tehnoloških platformi za rast.

Također, cilj je da održimo finansijsku stabilnost kompanije i da sačuvamo radna mjesta, zadržimo kvalitet naših usluga prema klijentima, te iskoristimo svaku moguću priliku za poslovni rast. Do tada, ostanimo dobro i zdravo!

Razgovarala: Irena Vasić-Dobrić

 

IZVOR: https://poslovnenovine.ba/2020/12/30/decenija-organskog-rasta-i-dokaz-kvalitete-u-najtezem-periodu-za-bh-ekonomiju/

Dodatak na gorivo

Datum stupanja na snagu

15/04/2024

Međunarodne UPS Express & UPS Expedited usluge  transporta  -  31.00%

Domaći transport - 19.00%

 

x